AGENDA i CURSOS

Altres Cursos i Sessions formatives

Bones Pràctiques de Distribució de medicaments veterinaris (BPD)

El proper dimecres 21 de maig al matí tindrà lloc a la sala Coll Bardolet de l’Edifici del Sucre del municipi de Vic la jornada “Bones Pràctiques de Distribució de medicaments veterinaris (BPD)”, en el marc del Pla Anual de Transferència Tecnològica (PATT), a la qual us convidem a assistir i participar.

L’objectiu d’aquesta jornada és la d’informar al sector de la distribució de medicaments veterinaris de les novetats relacionades amb les autoritzacions dels magatzems de distribució i formar al personal tècnic en la implementació de les Bones Pràctiques de Distribució (BPD)


Aquesta formació es farà des d’un vessant pràctic i en base als dubtes recollits pels propis professionals que treballen en aquests establiments.

En aquesta jornada també aprofitarem per presentar la Guia d’interpretació de les BPD que s’ha elaborat des del nostre Servei i que volem compartir amb el sector.

Trobareu adjunt el programa. Les inscripcions s’han de fer a través del RuralCat, al següent enllaç: Inscripció a la Jornada tècnica

Documents adjunts