OF de la província de GIRONA que busquen farmacèutics

Lloret de Mar- Farmàcia Eduard Rico

Busquem un/a farmacèutic/a amb ganes de créixer professionalment per incorporar-se a una farmàcia jove, dinàmica i en constant evolució situada a Lloret de Mar, en un entorn turístic i multicultural.

Què oferim? Contracte flexible: indefinit o fix-discontinu, segons preferències. Jornada adaptable: completa o parcial. Possibilitat real de concentrar la jornada en 3 o 4 dies setmanals. Horari intensiu, ideal per a una millor conciliació. Bon ambient de treball en un equip proper, actiu i innovador. Experiència enriquidora en una farmàcia amb gran volum de pacient internacional. Possibilitat de facilitar de trobar allotjament o pàrquing per la zona, si ho requereix el candidat/a .

Què busquem? Llicenciatura o Grau en Farmàcia. Persona proactiva, amb bona actitud i orientació al pacient. Es valorarà molt positivament el coneixement d’idiomes (anglès, francès, alemany, rus, ucraïnès…). Capacitat per treballar en equip i adaptar-se a un entorn dinàmic.

Si t’agrada el tracte amb el pacient, vols treballar en un entorn internacional i busques flexibilitat horària real, aquesta és la teva oportunitat! T’hi apuntes? Envia’ns el teu CV i forma part del nostre equip
Dades de contacte: eduard-rico@outlook.es Tel. 684066749

MÉS VISTOS
17/03/2026

Farmàcia Santa Cristina d'Aro

Farmàcia de nova obertura situada a Santa Cristina d’Aro cerca farmacèutic/a. Funcions principals: - Atenció…

18/03/2026

Salt- Farmàcia Pimentel

Farmacèutic/a – Girona (Salt) Busquem farmacèutic/a per incorporar-se a una farmàcia comunitària consolidada a…

17/03/2026

Girona- Farmàcia Concepción Muzas

Se precisa farmacéutico para jornada intensiva de mañanas , de 9:00 a 15:00 horas…

PER ANYS