NOTÍCIES

10a Campanya de Medicaments Solidaris de l'ONG Banc Farmacèutic_4 març 2017

De nou la ONG Banc Farmacèutic organitza una Campanya de Medicaments Solidaris, amb la intenció de col-laborar amb les entitats assistencials que atenen les persones en situació de necessitat.

Durant aquesta jornada, voluntaris i voluntàries de l'esmentada ONG ofereixen als ciutadans que entren en una Farmàcia col-laboradora la possibilitat de participar en la campanya, comprant algun dels medicaments (sempre de dispensació sense recepta), productes sanitaris o productes de parafarmàcia que formen part d'un llistat que, prèviament, s'ha elaborat en base a les peticions que les diverses entitats assistencials han fet.

Els medicaments comprats pels ciutadans es dipositen en un contenidor que hi haurà a cadascuna de les farmàcies que hi vulguin participar.
Entre els medicaments més sol-licitats destaquen antisèptics i desinfectants, analgèsics, productes per al refredat, antiinflamatoris, laxants i alguns productes de parafarmàcia, com termòmetres o apòsits per al tractament de cremades.

Banc Farmacèutic organitza per 10è any consecutiu la Campanya de Medicaments Solidaris, aquesta vegada amb la participació de les farmàcies de Barcelona, Madrid, Granada, Girona, Saragossa, Lleida, Màlaga, Tarragona, Sevilla, Osca, Terol, Castelló, València, Còrdova i Cadis, províncies que aquest any cobreix la Campanya.

La data prevista és el dissabte 4 de març de 2017, de 10h a 14h (voluntaris a OF), amb la possibilitat de seguir participant si ho desitges fins divendres 10 març 2017.

Les farmàcies participants rebran un llistat amb els medicaments sol-licitats per una entitat assistencial de la seva localitat, un pòster informatiu, tríptics i petos per als voluntaris que les acompanyaran durant la Jornada de Recollida.

Per inscriure's a la Jornada o ampliar qualsevol informació sobre l'ONG Banc Farmacèutic, podeu visitar la web www.bancofarmaceutico.es (formulari d'inscripció de farmàcies). Si ja has participat en edicions anteriors, només cal confirmar la participació del farmacèutic entrant a la INTRANET http://intranet.bancofarmaceutico.es .

És important destacar que únicament es recolliran els medicaments que les entitats assistencials hagin sol-licitat prèviament. Així mateix, en compliment de la legislació vigent, els medicaments que es recullen no són usats, sinó que són comprats pels ciutadans a les farmàcies.

Més informació als documents adjunts:

  • INDICACIONS PER ALS FARMACÈUTICS
  • DÍPTIC INFORMATIU
  • FLYER INFORMATIU
  • PÒSTER DE LA CAMPANYA
  • NOTA DE PREMSA